Vzdálená podpora

Sdílení obrazovky v reálném čase

Všechny naše produkty včetně ručních GPS standardně umožňují vzdálenou podporu a přenos dat.

Od roku 2011 poskytujeme vzdálený servis. Od roku 2017 jej umožňují všechny naše autopiloty a v současnosti již všechny naše produkty.

 

Co zahrnuje naše vzdálená zákaznická podpora?

  • profesionální přístup
  • rychlá a účinná pomoc ve chvílích, kdy ji potřebujete
  • výrazné snížení neefektivních servisních výjezdů a minimalizace nákladů na servis
  • sdílení obrazovky se zákaznickou podporou
  • vzdálená podpora přípojných ISOBUS nářadí
  • vzdálená aktualizace produktu
  • sdílení dat mezi navigací a kanceláří
  • detailní vzdálená diagnostika stability a funkčnosti RTK korekcí i pro cizí navigace a referenční stanice

Poptávkový formulář











Zvolte o jaký produkt máte zájem!
Zadejte název Vaší firmy!
Zadejte výměru v ha!
Vyberte kraj.
Zadejte kontaktní osobu!
Zadejte Váš telefon!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu!
Nesprávný formát
Nesprávný formát
Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Nesprávný formát

* takto označená pole jsou povinná